Säg hej till Linnea!

Vår servicekoordinator som brinner för proaktiv uppföljning

Vi vill bli ännu vassare på att följa upp projekten med våra kunder efter leverans.

Därför har vi anställt Linnea som vår servicekoordinator som driver Codesign Service. Hennes primära arbetsuppgift och stora passion är att säkerställa att våra kunder är nöjda hela vägen, även efter leverans och in i minsta detalj.

Det är oftast inte förrän man hunnit bo in sig i de nya lokalerna som man märker vad som saknas eller kommer på hur saker skulle kunna fungera bättre. Det här är Linneas expertisområde – vare sig det gäller kompletterande inrednings-beställningar ur befintligt sortiment eller att identifiera ett behov av alternativa lösningar. Är det någon möbel som skadats under leverans eller behöver reklameras under garantitiden tar hon såklart hand om ärendet. Det här tycker vi är självklara servicetjänster som ingår för våra kunder.

Fördelar med Codesign Service:
— Proaktivt förhållningssätt till uppföljning
— Linnea är bara ett telefonsamtal eller mail bort

Samordning av leverans
Vid större beställningar är det lätt att det blir rörigt när möblerna levereras. Överlåt samordningen till Linnea.

 

I tjänsten ingår att:
– säkerställa leveransdag med leverantörer

– ta emot leveranser
– leda arbetet bland montörer och hänvisa rätt möbel till rätt lokal/yta

– se till att emballage tas omhand

 

Pris: 850 kr/h

Månatligt serviceavtal
För att ett koncept ska leva vidare är det viktigt att det inte urholkas. Låt Linnea göra en översyn av lokalerna varje månad för att behålla top noch-känslan. Genom att ha ett stående avstämnings-möte kan behov snabbt fångas upp och åtgärder sättas in.

 

Pris: enligt överenskommelse

Uppgifter att lägga in i din kontaktbok bums:

 

Codesign Service
Linnea Börjars
0706-10 55 34
linnea@codesign.se